Magamról

Saját fotó
Baja, Bács-Kiskun, Hungary
Üdvözöllek! Andrási Rita vagyok, kétgyermekes anyaként élem foltokkal teli életemet, így hát nem unatkozom! Kedvenc mottóm: "Az alkotás rabjaként nem vagyok szabad, de azzal foglalkozom, amit szeretek, ezért szabadnak érzem magam." (Zámbó István, képzőművész, zenész) Ha valami megtetszik, és szeretnéd, ha elkészíteném Neked, itt elérhetsz: andrasirita5@gmail.hu

2012. május 14., hétfő

Egy fazon - több megoldás

Táska farmeros és natúr hangulatban

A napokban varrtam egy táskát, melyhez a kötött-csipkeszerű anyagot a Szupertextilben vásároltam. A fazonja igen sokoldalú, saját rajz alapján alakítottam. A csipke jellegű anyagot szabadon tűztem, a rózsák és levelek közt kanyarogva alakult ki a tűzés. Az alapot molinóvászon adta, szeretek ezzel  a textillel dolgozni. Belül zsebek, karabiner könnyítik a holmik tárolását, a táska mágneszárral záródik. A fülek hossza teszi ezt a fazont alkalmassá, hogy válltáskaként, vagy kézitáskaként is hordható legyen.






















 





Ugyanezt a fazont év elején varrtam meg Anikó barátnőmnek, aki édesapja emlékét őrzi a táskával is - a táska édesapja farmeringjéből készült. Mikor megkapta, nagyon meghatódott, és remélem azóta is szeretettel használja.





4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett! Örül majd a gazdája!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jók a tasik:-)
    Ha gondolod néz be ide:http://hunpatch.blogspot.com/
    Magyar foltvarrók blogja...
    Rózsa

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok!Gratulálok Rózsa, láttalak! Szép munkákat!

    VálaszTörlés
  4. Én csak 2 órát töltöttem a csodaszép varrások nézegetésével.Most eljött az idő,hogy saját magam is varrjak.Megpróbálom Klárika csantavéri gyorsvarrásos terítőjét nagyítva-nagyisan...--megvarrni.Sikerről beszámolok,kudarcról hallgatok!!!!
    Ilon,Te magad vagy a meglepetés és még magadon is túlteszel....Hálás szívvel köszönet Neked !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Márti a Lenke-ügyet.......Nem írom ki,mert Rózsa letol!

    VálaszTörlés